Rządowa biurokracja w domu opieki

Ilekroć administratorzy rządowi przepisują niepotrzebne warstwy pracy, zwiększa to koszty opieki medycznej bez naprawy całego problemu. Nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w domu opieki.
Przedstawiamy przykład w domu opieki, w którym wszystko musi być udokumentowane lub nieuznane za wykonane, co prowadzi do cytowań i nałożenia kar pieniężnych przez inspektorów Medicaid i Medicare. Znaleźliśmy średnio 1135 podpisów i parafowanych pudełek na miesiąc na wykresie opiekuńczym dla stycznia 1990 r. Maksymalna była 2112, a minimalna 118. W tempie sześciu podpisów na minutę – ostrożna ocena, biorąc pod uwagę, że strony muszą być odwrócone przez i pudełka znalezione na początku – to zajmuje więcej niż 3 godziny czasu pracy na pacjenta, lub dla naszego 70-łóżkowego domu opieki, 210 godzin miesięcznie spędzonych przez personel, aby podpisać się na wykresach. Jest to odpowiednik jednego pracownika, który nie robi nic oprócz podpisywania i parafowania i nie uwzględnia dodatkowych godzin spędzonych na podwójnej kontroli pominięć przez innych. Wszystko to jest całkowicie niezwiązane z wymaganą papierkową robotą, nie wspominając o opiece nad pacjentem.
Zadajemy sobie pytanie w Heritage Manor, gdzie w 1990 roku będziemy potrzebować ponad 950 000 podpisów i parafowanych skrzynek, dokąd zmierzamy i jaki wpływ będą miały na nas przyszłe regulacje. Nowe przepisy ustawy o zbiorowym budżecie Omnibus zbliżają się wielkimi krokami, gdy zbliża się październik 1990 r.
William D. Loeser, MD
Emil S. Dickstein, MD
Margaret A. Commarata, RN
Heritage Manor, Jewish Home for Aged, Youngstown, OH 44505
[hasła pokrewne: znamię suttona, arytmia nadkomorowa, vericaust opinie ]