Universal New York Health Care – strategia jednopłatowa łącząca kontrolę kosztów i powszechny dostęp ad 6

Coraz częściej wyrażają swoją frustrację z powodu obecnych braków w kontroli kosztów i nierówności w popieraniu mniejszości pracodawców, którzy nie zapewniają żadnego pokrycia. Małe firmy prawdopodobnie będą głównym źródłem politycznej opozycji wobec planu UNY-Care. Należy jednak podkreślić, że większość małych firm zapewnia ubezpieczenie zdrowotne swoim pracownikom. Liczba pracowników małych firm, których dotyczy propozycja UNY-Care, jest niewielka. W skali kraju tylko 16 procent wszystkich pracowników w przedsiębiorstwach zatrudniających 100 lub mniej pracowników jest nieubezpieczonych. W stanie Nowy Jork oznacza to zaledwie 8 procent wszystkich pracowników (z wyłączeniem pracowników rządowych i osób ubezpieczonych samodzielnie). Co więcej, UNY-Care zapewniałoby wsparcie przez cztery lata przedsiębiorstwom, które obecnie nie zapewniają zasięgu, a nowy wymóg stanowiłby znaczne obciążenie. Biorąc pod uwagę niedobór siły roboczej przewidywany na lata 90., pracodawcy oferujący pracę bez rozsądnych świadczeń prawdopodobnie będą mieli trudności z przyciągnięciem wykwalifikowanych pracowników.
Firmy ubezpieczeniowe sprzeciwiają się wielu aspektom strategii jednego płatnika. Ubezpieczyciele obawiają się, że ich działalność polegająca na płaceniu rachunków i roszczeniach dotyczących przetwarzania zostanie zaniechana przez UNY-Care. Obawiają się również, że standaryzacja ubezpieczenia z jednolitym pakietem świadczeń, rezerwami na wypadek przestojów oraz polityka corocznej otwartej rekrutacji wyeliminują konkurencję. W ramach UNY-Care zakłady ubezpieczeń zdrowotnych konkurowałyby pod względem ceny i usług, a nie różnicowania produktów. W ten sposób UNY-Care przybliży ubezpieczenie zdrowotne do innych branż, które sprzedają produkt standardowy, taki jak benzyna detaliczna. Sprzeciw tej branży nie powinien przesłonić prawdziwych zysków ubezpieczycieli w ramach UNY-Care, którego postanowienia wymagają napisania nowych polityk dla nawet 1,9 miliona osób.
UNY-Care będzie dążyć do integracji Medicare z systemem UNY-Care. Zażądano by zwolnienia federalnego, umożliwiającego dostawcom rozliczanie pojedynczego płatnika za posiadaczy kart Medicare; w rzeczywistości posiadacze kart Medicare mogą otrzymać karty opieki UNY. Państwo prosi o pozwolenie na ustalanie stawek dla Medicare, tak jak zostało to przyznane w połowie lat osiemdziesiątych. Wreszcie, ponieważ dodatkowe opłaty nie byłyby dozwolone w przypadku usług objętych umową UNY-Care, nie byłoby to dozwolone dla pacjentów Medicare. To zastrzeżenie znacznie zmniejszyłoby ciężar papierkowej roboty dla pacjentów Medicare, z których wielu musi teraz zapłacić lekarzowi z góry, a następnie złożyć stosowną dokumentację u pośrednika Medicare. Ponadto osoby o niskich dochodach otrzymywałyby dopłaty do odliczeń Medicare i copayments oraz ważnych usług nie oferowanych przez Medicare.
Szacuje się, że UNY-Care kosztowałoby od 1,2 mld USD do 1,9 mld USD nowych funduszy państwowych na sfinansowanie części poszerzonego zasięgu państwa9. Istniejąca pula pomocy komunalnej i podatkowej w zakresie pokrycia długów i opieki charytatywnej świadczonej przez szpitale – 1,2 miliarda dolarów – może zostać w całości przeniesione na konto UNY-Care. Ponadto, jeśli 500 milionów USD lub 10 procent rocznego wzrostu inflacji wynoszącego około 5 miliardów USD kosztów opieki zdrowotnej zostanie skierowane na finansowanie rozszerzonego zasięgu, opieka UNY-Care może być finansowana bez nowych wpływów podatkowych
[podobne: lorkaseryna, uwiąd starczy objawy, odma płucna powikłania ]