Universal New York Health Care – strategia jednopłatowa łącząca kontrolę kosztów i powszechny dostęp ad 7

Utrzymanie lokalnego wsparcia podatkowego wymagałoby zgody Nowego Jorku, ponieważ połowa dolarów używanych na pokrycie złych długów i opieki charytatywnej pochodzi z podatków miejskich. (Również UNY-Care nie wyeliminowałoby potrzeby, aby niektóre złe kasy i fundusze charytatywne pokrywały potrzeby zdrowotne niezamożnych kosmitów i innych nierezydentów.) Niemniej jednak punkt ten: Stan Nowy Jork, z systemem opieki zdrowotnej kosztuje od około 45 miliardów do 50 miliardów dolarów rocznie, ma wystarczające zasoby w tym systemie do finansowania powszechnej opieki zdrowotnej bez większych nowych podatków. Wniosek
Wierzymy, że w Nowym Jorku kwestia powszechnej opieki zdrowotnej zostanie tutaj. Gubernator Mario Cuomo niedawno podpisał ustawę zapewniającą objęcie opieką podstawową wszystkich dzieci w wieku poniżej 13 lat. Szpital Stowarzyszenia Nowego Jorku odpowiedział na UNY-Care z propozycją obowiązkowego ubezpieczenia zdrowotnego i prywatną komisją do ustalania stawek szpitalnych. Kluczowy komitet legislacyjny prawdopodobnie zaproponuje również ubezpieczenie pracodawcy.
Ważną kwestią jest to, czy państwo powinno wziąć pod uwagę organizacyjne bardziej ambitne zadania związane z UNY-Care. Uważamy, że nie można zapewnić stabilnego, skutecznego uniwersalnego systemu opieki zdrowotnej bez stworzenia nowej organizacji, która mogłaby go osiągnąć. Wielkość pojedynczego organu płatniczego byłaby prawdopodobnie niewielka, z mniej niż 1000 pracowników. Wielu z tych pracowników pochodziłoby z istniejących programów i agencji państwowych. Oprócz otrzymywania funduszy i ustanawiania standardów ubezpieczeniowych, nowa agencja byłaby oskarżona o planowanie, opracowywanie systemów informacyjnych, prowadzenie badań i zapewnianie refundacji dla dostawców – zadania, które byłyby kluczem do zmiany obecnego, podzielonego, podatnego na inflację systemu.
Departament Zdrowia Stanu Nowy Jork, być może w połączeniu z ważną fundacją, planuje regionalną demonstrację możliwości wykorzystania tej nowej formy organizacyjnej, aby przyspieszyć tempo zmian obecnego systemu rozliczeń i płatności. Chociaż departament ma sponsorować tę regionalną demonstrację, musi powtórzyć, że w kontekście ogólnokrajowego systemu UNY-Care jedyną organizacją płatniczą będzie prawdopodobnie nowa agencja, poza Departamentem Zdrowia, z odrębnym systemem zarządzania.
Aby zapewnić powszechną opiekę zdrowotną bez zniesienia prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, musimy stworzyć organizację zdolną do przezwyciężenia wielu zobowiązań nałożonych przez istnienie wielu płatników. Aby zapewnić powszechne prawo bez dyskryminacji, musimy zorganizować system jednej karty z uniwersalnym plikiem rekrutacyjnym, który będzie zawierał aktualne informacje na temat ubezpieczonego statusu wszystkich mieszkańców. Aby zwalczyć inflację medyczną, musimy zreorganizować nasz obecny system płatności. Jeśli chcemy, aby dostawcy zaakceptowali bardziej rygorystyczne kontrole nad rozszerzaniem usług opieki zdrowotnej, musimy zaoferować im korzyści kompensacyjne jednej organizacji, aby opłacić rachunki, co spowoduje, że ta organizacja będzie odpowiedzialna za szybkie płatności. Musimy również zadośćuczynić nierównościom wynikającym z naszych obecnych stawek za usługi podstawowej opieki zdrowotnej. Aby zwiększyć poparcie społeczne dla uzasadnionych środków mających na celu powstrzymanie inflacji medycznej, musimy zadbać o to, aby wszyscy byli objęci ubezpieczeniem, tak aby ciężar powiedzenia nie był sprawiedliwie rozdzielony; i musimy także zbudować nową instytucję wokół systemu jednej karty, która była podstawą skutecznej kontroli kosztów i uniwersalnych uprawnień wszędzie w krajach rozwiniętych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Jesteśmy wdzięczni Pani Linda Stackman, Zastępca Głównego Planisty Zdrowia i Pani Hope Plavin, Associate Health Planner, z Wydziału Planowania, Polityki i Rozwoju Zasobów, Departament Zdrowia Stanu Nowy Jork, za ich nieocenioną pomoc w ukończeniu tego artykułu; oraz panu Raymondowi Sweeney, dyrektorowi Biura Zarządzania Systemami Zdrowotnymi, Panu Brianowi Hendricks, Zastępcy Dyrektora Wykonawczego, Biura Zarządzania Systemami Zdrowotnymi, Panu Markowi Van Guyslingowi, Zastępcy Dyrektora, Wydziale Finansowania Opieki Zdrowotnej, Departamentowi Stanu Nowy Jork Zdrowie i dr Rashi Fein, Uniwersytet Harvarda, za ich pomocne komentarze i krytykę.
Author Affiliations
Z Wydziału Planowania, Polityki i Rozwoju Zasobów, Departamentu Zdrowia Stanu Nowy Jork, Albany (DEB, RLR) i Szkoły Zdrowia Publicznego, Uniwersytetu w Albany, State University of New York (DEB). Zwróć się z prośbą o przedruk do Dr. Beauchampa z Wydziału Planowania, Polityki i Rozwoju Zasobów, Departament Zdrowia Stanu Nowy Jork, Empire State Plaza, Albany, NY 12237.

[hasła pokrewne: zapalenie przewodu słuchowego, zespół czołowy, uwiąd starczy objawy ]